Is het mogelijk om Whatsapp op een computer te gebruiken zonder smartphone?

Mijn vader heeft een ouderwetse telefoon, maar ik zou graag Whatsapp op zijn computer installeren.
Is dat mogelijk zonder internetverbinding op zijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
41.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, uitgesloten, je verbindt via QR code die je via de phone moet scannen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik vroeg me altijd af of het met Bluestacks kon, maar heb het getest en werkt prima beide kanten op.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mooi gevonden Mr.T Ik kan helaas de reactie niet rectificeren :-) Maar ik zie dat je ook via een Android emulator hetzelfde kan bereiken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Tegenwoordig kan je Whats appen met Opera browser. Er zit een ingebouwde Whats App functie in, evenals adblocker en VPN. Bronnen:
opera.com/nl En nee. Ik ben geen aandeelhouder van Opera. :-P

Het beste antwoord

Ja dat is mogelijk, met Bluestacks http://www.bluestacks.com/apps/communication/whatsapp-on-pc-mac-android-ios-web.html?__dlrd=1&__dlrd=1#gref

Ik heb het geïnstalleerd en kan nu whatsappen terwijl mijn smartphone uitstaat. Werkt prima. Whatsapp stuurt een SMS naar de SIM van je vader dus volgens mij hoef je er niet eens een smartphone voor te gebruiken om het account op te zetten. Wel zal je een Google-account aan moeten maken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heel erg bedankt! Ga ik doen!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Geef even aan mocht er iets niet lukken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Tegenwoordig kan je Whats appen met Opera browser. Er zit een ingebouwde Whats App functie in, evenals adblocker en VPN. Bronnen:
opera.com/nl En nee. Ik ben geen aandeelhouder van Opera. :-P

Andere antwoorden (2)

Tegenwoordig kan je Whats appen met Opera browser. Er zit een ingebouwde Whats App functie in, evenals adblocker en VPN.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waar staat dat dan? Probeer Opera browser - nu met ingebouwde ad blocker, batterijbesparing en gratis VPN.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kijk maar naar het groene icoontje aan de linkerkant. Ik gebruik het met succes. www.opera.com/nl
Op de website van WhatsApp kun je WhatsApp voor Windows/Mac downloaden. Het werkt wel beter als je telefoon aan staat. In tegenstelling tot BlueStacks, krijg je wel meldingen op je computer.