ipad herkent firefox niet?

Ik wil een app installeren op mijn Ipad. Ik doe alles op mijn Ipad en gebruik geen laptop of pc. De app eist firefox. Deze heb ik geïnstalleerd, maar krijg nog steeds de melding dat ik firefox moet gebruiken. Hoe los ik dit op? De app is belangrijk ivm werk.
Ik heb een Ipad air 2, met IOS 10.3.2. Ik hebb de Ipad na installeren afgesloten en opnieuw opgestart.
Is er een manier om de app firefox te laten h/erkennen?
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 18 minuten:
Het gaat om een app voor mijn werk, vecozo, zie schermafbeelding

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.2K
SimonV
6 jaar geleden
Wat is de naam van de app?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vecozo
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je op het vierkant klikt, kom je bij de schermafbeeldingen, ook al lijken de vierkanten leeg. Daarin ook de systeemvoorwaarden. https://www.vecozo.nl/diensten/certificaatbeheer/kennisbank.aspx?id=733

Het beste antwoord

Het probleem zit niet in Firefox, maar in je besturingssysteem.
Vecozo draait niet onder Apple's iOS van de iPad.

Toegevoegd na 2 minuten:
De ondersteuning hiervan is gestopt per 1 februari 2015.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik ben een leek, heb deze zin ook gelezen maar hoopte op een oplossing. Hoe werkt dit dan? Ik dacht , naïef, dat als het programma Firefox op het apparaat staat, ik aan de eisen voldoe. Men eist Firefox, ik installeer Firefox, hoe kan de browser, IOS , dan roet in het eten gooien? Welke rol heeft een browser dan, wat maakt Ios anders dan bijv Internet Explorer?
Allemaal vragen omdat ik het probeer te snappen.
In ieder geval bedankt, al blijf ik hopen op een ontsnappingsroute.....
SimonV
6 jaar geleden
Een programma dient in de eerste plaats onder het besturingssysteem te kunnen draaien.
De iOS-versie van Firefox zit dus totaal anders in elkaar dan de Windowsversie.
Daarom begrijpt de Windowsversie van Vecozo niets van de iOS-versie van Firefox. Vecozo blijft om Firefox roepen. Vanzelfsprekend had ik ook al zitten denken aan trucs en ontsnappingsroutes, maar niets kunnen bedenken. Misschien weet Vecozo zelf nog iets.
De afdeling Support is telefonisch bereikbaar op:
- maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 17.00 uur
- vrijdag van 09.00 tot 15.30 uur
Telefoonnummer: 013 – 46 25 641
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt, ik snap het nu beter. Het bellen hou ik als laatste optie open. Thanxs!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vooral je reactie op je antwoord vind ik fijn. Nu nog een ontsnappingsroute, maar of dat ooit lukt?
SimonV
6 jaar geleden
Je zou misschien een nieuwe vraag kunnen stellen: "Kan ik Windows op een iPad emuleren?"
Volgens mij niet, maar je weet nooit of iemand nog een tip heeft.