Hoe zet ik foto,s van mijn pad met wifi naar mijn pc,ik heb geen kabel erbij .?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1K
dudemeister
6 jaar geleden
En dan. Dan staan ze op je PC. Als die de geest geeft heb je nog niks.
Elke foto ide ik schiet via IOS gaat via elk wifi netwerk eender waar ik aanhaak naar mijn account op Flickr. Wel zelf instellen uiteraard.
Kan ook alle devices zo bij die foto's en heb weinig toto iets daadwerkelijk op iOS devices staan.

Antwoorden (2)

Probeer ze via je mail te sturen naar je computer.
Open op je pc je mail en sla ze daar op.
6 jaar geleden
Gebruik een cloud-opslag. Zoals iCloud (van Apple), Dropbox, Google Drive of MS Onedrive. Dan synchroniseren de mappen (met daarin alle foto's) op zowel de tablet en de PC met elkaar.
Email is niet handig voor grotere bestanden (er zit een beperking op de bestandsgrootte van bijlages).
6 jaar geleden
paulus811
6 jaar geleden
5GB bij Apple Cloud is gratis, 50GB kost 99 cent per maand.