Kunnen firefox en IOS /Safari naast elkaar gebruikt worden op een Ipad?

Ik ben tevreden met Safari als browser en wil dat zo houden. Echter, voor mijn werk moet ik een app installeren en dat kan alleen met internet explorer (wil ik zeker niet) en firefox. Maar firefox wil ik dan alleen voor die app gebruiken en verder gewoon met safari browsen. Kan dit?
Ik gebruik mijn Ipad voor alles, gebruik geen pc of laptop. Dus het moet echt via de Ipad gaan.
Mijn angst is dat firefox nu "wil" dat alles via firefox gaat. Omdat bij de installatie gezegd wordt dat alle apparaten gesynchroniseerd worden. Dat wil ik dus niet, alleen op afroep.

Is er iemand die weet wat er gebeurd na installatie en of firefox dan alles overneemt? Of kan ik gewoon kiezen, switchen tussen firefox en safari.
Ik heb een Ipad air 2, met IOS 10.3.1
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Ja, je kunt ze naast elkaar gebruiken.
Als je bij het installeren van Firefox niet aangeeft dat het de standaardbrowser moet worden, blijft Safari de standaardbrowser.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Geld dit ook voor een Ipad, of allen voor een Mac?
SimonV
6 jaar geleden
Natuurlijk ook voor Ipad. https://discussions.apple.com/thread/7356844?start=0&tstart=0
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt, ik durfde het hierdoor wel te doen. Helaas blijft de Ipad volhouden dat het alleen met firefox kan, terwijl deze erop geïnstalleerd is:-( Als je daar nog een tip voor hebt, graag...