Wat is een goede (eventueel betaalde) softwarematige keylogger?

Ik ben op zoek naar een goede softwarematige keylogger waarbij je per datum (en bij voorkeur per tijdstip) overzichtelijk aangeeft wat er getypt is.

Dit betreft voor eigen gebruik, legale oplossing voor het creeren van een alternatieve backup mogelijkheid.
Het maakt mij niets uit of men wel of niet kan zien dat het programma draait.

Thecis
7 jaar geleden
in: Software
1.8K

Het beste antwoord

Free Keylogger lijkt aan je eisen te voldoen.
https://bestxsoftware.com/

Toegevoegd na 10 uur:
Sorry, bovenstaande link is niet van de makers zelf. Dan heb je altijd kans op malware.
Zie hier:
http://www.iwantsoft.com/download.htm

Toegevoegd na 15 uur:
De beste (betaalde) keylogger lijkt Spytech SpyAgent te zijn ($ 70,-).
https://www.spytech-web.com/spyagent.shtml

Standaardprocedure bij keyloggers:
- Schakel antivirusprogramma bij installeren tijdelijk uit.
- Als dit programma de keylogger detecteert en waarschuwt, kies dan "Toestaan".
SimonV
7 jaar geleden
Thecis
7 jaar geleden
Ziet er inderdaad goed uit. Ik ga er eens naar kijken. Dank je wel!
SimonV
7 jaar geleden
Ook bedankt, voor je vraag. Ik heb het uitgeprobeerd en het kan een alternatief zijn voor Lazarus, waarmee je typewerk in Firefox en Chrome automatisch opgeslagen wordt. Je moet wel tijdelijk je antivirusprogramma uitzetten bij installatie. Logisch, maar minder prettig.
Thecis
7 jaar geleden
Daar gaat het juist om. Voor een praktijk gebruiken we een webbased applicatie, maar zo af en toe wordt de ingevoerde tekst niet opgeslagen. Heel irritant, zeker als er een onderzoek met meetresultaten incompleet wordt (kan ook komen doordat diegene dan niet op save heeft gedrukt). Mocht dit gebeuren, kan je met een keylogger terugzoeken op datum en tijd en zo de informatie terughalen. Kan je wat meer over Lazarus vertellen? Is dat eventueel geschikter? En van het virusprogramma snap ik. Keylogger wordt o.h.a. niet voor legitieme doeleinden gebruikt, maar in sommige situaties (zoals hierboven beschreven) kan het ook heel nuttig zijn. Vandaar dat het me ook niet uitmaakt of iemand het kan zien draaien (en diegene heeft er ook al mee ingestemd om zoiets als backup van de aanslagen te gaan installeren).
SimonV
7 jaar geleden
Lazarus is alleen handig als je alleen je toetsaanslagen op het web wilt opslaan.
Wordt helaas niet verder ontwikkeld, maar is nog wel bruikbaar voor Chrome of Firefox.
Alternatieven: Textarea Cache of Simple Form Recovery. https://www.raymond.cc/blog/saving-what-you-typed-in-firefox-or-wordpress-locally-to-your-compouter/