Foutmelding-0x800CCC19-email kan worden veroorzaakt door een beschadigd e-mailaccount in Outlook. U kunt geen e-mail ontvangen en verzenden. Check ook de pagina van uw provider op mogelijke storingen, providers hebben vaak een storingsoverzicht op hun site. Ga tevens na door webmail te gebruiken of de oorzaak ligt in een te groot of beschadigd bestand in uw webmailbox; probeer dit eerst.
Alvorens het betreffende account te verwijderen kun u het volgende eerst doen tegen foutmelding 0x800CCC19:

Schakel tijdelijk uw AntiVirus programma uit
Schakel tijdelijk ook uw Firewall uit