Hoe kan ik unieke waarde isoleren in Excel?

Beste mensen hier op Goeievraag,

Ik heb een Excel tabel dat hierop lijkt:

Naam / achernaam / e-mail adres
Piet Jan piet.jan@hotmail.com
Klaas Jansen klaas.jansen@hotmail.com
Klaas Jansen Klaas.jansen@hotmail.com
John mol John.mol@hotmail.com

Graag wil ik de unieke waarde isoleren, dus dat zou in dit geval een lijst zijn met:

Naam / achternaam / e-mail adres
Piet Jan Piet.jan@hotmail.com
John Mol John.mol@hotmail.com

Via de voorwaardelijke opmaak functie kan ik wel de unieke of dubbele waarde markeren, maar ik heb verder de kennis niet om deze dubbele waarde te verwijderen of unieke te isoleren.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Als je eerst markeer en daarna sorteer op gemarkeerde items, kan je in een keer verwijderen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wanneer ik mijn tabel geselecteerd heb is het onmogelijk om de 'sorteren en filteren' functie in te schakelen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik had de tabel handmatig moeten selecteren op de functies bruikbaar te maken. Dit is gelukt, maar nadat ik klik op sorteren kom ik er niet nog niet uit. Ik krijg de optie 'sorteren op tekstkleur', maar dat verwijderd nog niet alle gekleurde cellen in mijn tabel.