Hoe kom ik van de beveiligingswaarschuwing bij Skype af?

Zodra ik Skype open (Windows 10), verschijnt onderstaande beveiligingswaarschuwing. Of ik nu op 'venster sluiten' (x) of Ja/Nee klik, de waarschuwing verdwijnt niet. Skype werkt overigens wel goed. Als ik uiteindelijk Skype weer wil afsluiten, lukt dat alleen via Taakbeheer.
Hoe laat ik die melding voorgoed verdwijnen? Is het verstandig om het certificaat te installeren?

Overigens hoor ik van andere Skype-gebruikers dat ze met hetzelfde probleem kampen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In Win10 zou het zo moeten lukken : Windows 10 en Windows 8: Druk op de Windows-toets + R voor het openen van een dialoogvenster uitvoeren. Typ regedit.exe en druk op OK. Windows 7: Klik op Start, typ regedit.exe in het zoekvak en druk vervolgens op Enter. Zoek en selecteer de volgende registersubsleutel: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Office \ xx 0,0 \ Outlook \ AutoDiscover \ RedirectServers Opmerking Ook kunt u de volgende registersubsleutel: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Policies \ Microsoft \ Office \ xx 0,0 \ Outlook \ AutoDiscover \ RedirectServers Waarbij xx is 12.0 voor Outlook 2007, 14.0 voor Outlook 2010, 15,0 inch voor Outlook 2013 en 16,0 voor Outlook 2016 Klik in het menu bewerken , wijs Nieuw aan en klik op Tekenreekswaarde. Typ de naam van het HTTPS-server waarop AutoDiscover kan worden zonder waarschuwing voor de gebruiker verbinding, en druk vervolgens op ENTER. Bijvoorbeeld, als u een verbinding met https://contoso.com, zou de naam van de eerste tekenreeks waarde (REG_SZ) zijn als volgt: Contoso . com Er geen tekst toevoegen aan het vak Waardegegevens . De kolom moet leeg blijven voor de string-waarden die u maakt. Als meer HTTPS-servers waarop AutoDiscover verbinding maken kan zonder dat een waarschuwingsbericht wordt weergegeven, herhaalt u stap 4 en 5 voor elke server. Klik in het menu bestand op Afsluiten om de Register-Editor af te sluiten. Zie ook: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/2783881

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100