Hoe krijg ik het vak weg van de afzender in thunderbird mail ?

Als ik een mail open in TB staat boven de mail de afzender ,van, bericht en ID ,dit wil ik weg hebben .Dit staat boven de geopende mail. Wie weet hoe ik dit kan aanpassen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.5K
SimonV
7 jaar geleden
Waarom wil je dat weg hebben?
Volgens mij kan dat niet.
SimonV
7 jaar geleden
Je kunt wel een mail opslaan en deze daarna openen met een teksteditor.
Daarna afzender etc. verwijderen.
Vervolgens op mail klikken. Deze gegevens zijn dan verdwenen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom ik dit weg wil hebben ,Omdat het mij enorm stoort en een groot deel van mijn beeld van de mail opslurpt. Daarom wil ik het weg hebben wanneer ik een mail open.

Antwoorden (1)

Om meer ruimte te krijgen (wat jouw bedoeling is), kun je Compact Header gebruiken.
Hiermee worden alle titelgegevens op één regel gezet.

Download Compact Header.
https://addons.mozilla.org/en-us/thunderbird/addon/compactheader/?src=cb-dl-featured
Start Thunderbird -> Extra -> Add-ons
Klik rechtsboven op Wieltje -> Add-on installeren.
Kies Compact Header.
SimonV