Kun je films van de itunes store of line in het vliegtuig bekijken ?

Ik heb een zeer uitgebreide gekochte dvd collectie , nu wilde ik voor mijn vakantie een heel deel op mijne ipad zetten ... normaal doe ik dat met handbrake .... doch de serie die ik heel graag wil , neemt hij niet aan ..... zut .... dan maar terug fims aankopen via itunes , maar ik vraag me af of die films kunnen afgespeeld worden in het vliegtuig ? En zonder internet verbinding ?

7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja als de film of dvd op je apparaat staat in geheugen dan heb je geen internet nodig dus kan altijd, je kunt alleen niks downloaden op dat moment of je moet met je device wel internet verbinding hebben dan kun je gewoon alles gr