Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel standaardfoto's gemaakt met de tablet gaan er in de gratis versie van dropbox en hoeveel in Onedrive?

De tablet is de Samsung Galaxy Tab A.

7 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoe groot een foto op de Galaxy is, hangt van je instellingen af.
Tik op het scherm Apps op Camera → tandwieltje.
Fotogrootte (achter) / Fotogrootte (voor): selecteer een resolutie. Foto’s in een hogere resolutie resulteren in een hogere kwaliteit, maar de foto’s nemen wel meer geheugen in beslag.

Je kunt zelf wellicht even controleren hoeveel Kb de grootte is.
De berekening is dan:
Dropbox 2000000 / ... Kb = ..... foto’s.
Onedrive 5000000 / ... Kb = ..... foto’s.

Voorbeeld
Stel dat foto 500 Kb is, dan gaan er maximaal op:
Dropbox 2000000 / 500 = 4.000 foto’s.
Onedrive 5000000 / 500 = 10.000 foto’s.

Op Onedrive kun je 2½ keer zoveel foto’s kwijt (5 Gb tegenover 2 Gb).
(Lees meer...)
SimonV
7 jaar geleden
zondag
7 jaar geleden
En hoe krijg ik mijn foto's in Onedrive? Weet eerlijk gezegd niet eens of die op de tablet zit maar dat moet wel want hier op mijn pc zie ik dat hij maar een stuk of 19 foto's die ik met de tablet heb gemaakt in Onedrive heeft opgeslagen. Daar is dus nog ruimte zat maar hoe frommel ik ze erin. Tablet is Samsung Galaxy Tab A.
(Moet ik hier een nieuwe vraag van maken?)
SimonV
7 jaar geleden
◾Surf naar onedrive.live.com en log in met Microsoft-account.
◾Klik bovenaan op Uploaden.
◾Selecteer de foto.
Selecteer meerdere foto's door de Ctrl-toets ingedrukt te houden terwijl u je op de bestanden klikt.
◾Klik op de knop Openen. Alternatief
Bestanden uploaden via de computer is het eenvoudigst.
◾Kopieer een foto.
◾Open de Windows Verkenner.
◾Links staat de map OneDrive. Dit is een map in de Verkenner als alle andere. Met één belangrijke toevoeging: bestanden die je hierin plaatst worden automatisch in OneDrive gefrommeld. Klik op de map OneDrive.
◾Plak het bestand in deze map. https://www.seniorweb.nl/artikel/werken-met-onedrive

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding