Bestaat er een speciale app waarbij je woorden die je niet kent kan opslaan?

Soms zit ik een Engels boek te lezen en dan herken ik een paar woorden niet. Dit geldt ook voor andere talen. Het liefst zou ik het dan opschrijven of ergens kwijt raken. Ik bedacht me dus net is er een speciale app waarbij je woordjes kan opslaan en dat die dan altijd in je lijstje blijven?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Nee, die is er niet. Wat wel kan is een account aanmaken op www.vertalen.nu, waar je vertaalde woorden kunt opslaan in een persoonlijk woordenboek.