hoe voeg ik meerdere filmpjes samen tot 1 filmpje ?

ik heb een aantal losse filmpjes ( van de ELE rally in eindhoven ) en wil deze graag samenvoegen tot 1 filmpje, zodat ze allemaal achter elkaar worden getoond. hoe doe ik dit ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
16K
SimonV
7 jaar geleden
Je zou het online kunnen doen: https://www.iskysoft.com/video-editing/merge-videos-online.html

Het beste antwoord

Het is mogelijk om Windows Live Movie maker te gebruiken.

Zet de filmpjes op een gekende locatie op je PC.
Open Movie Maker.
Bovenaan in het lint, zie je 'video's/foto's toevoegen'. Klik dit aan en navigeer naar de filmpjes en slecteer ze allemaal.
Nu ze ingevoegd zijn kan je ze ordenen (verslepen) of bijknippen (daarvoor moet je het filmpjes selecteren en kijken in het lint).
Als je tevreden ben met het filmpje, ga je terug naar start op het lint en rechts klik je op ,film opslaan', verder kies je welke resolutie.
Het afmaken van het filmpje kan enige tind duren (afhankelijk van de lengte).

Suc6!
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
goede uitleg. werkt prima Bedankt

Andere antwoorden (1)

Op Windows: Windows Movie Maker of Windows Live Movie Maker.
Op macOS: iMovie