Is er een kant en klaar programma zoals powerpoint met login?

Ik zoek een soort programma, waarin ik pagina's in word of powerpoint kan maken, waar mensen zich moeten inloggen. Als iemand inlogt moet iemand, net als in een soort level van een game starten met de laatste pagina waar deze gebleven is. Als deze dan een pagina gelezen heeft moet deze een vraag beantwoorden om naar de volgende pagina te gaan etc. Als deze dan afsluit moet het programma weer starten op de dan laatst afgesloten pagina. Is er zoiets, of kan dit in word of powerpoint zoiets gemaakt/ingesteld worden?
Het allermooiste is als ik een overzicht kan hebben van de mensen met een account waar ze gebleven zijn. Ik zou zoiets graag voor mijn leerlingen willen hebben.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Prezi is echt handig! je moet het wel even onder de knie hebben maar het geeft echt prof-resultaat!

Toegevoegd na 59 seconden:
Je kan jouw spelletje wel namaken daar in!