Waarom zegt Java: could not find or load main class?

Hallo iedereen
Ik heb pas een nieuwe laptop gekocht en er Java opgezet. Nu wil ik een programma launchen, namelijk: remotebukkit om mijn server te besturen maar hij zegt steeds: could not find or load main class. Op mijn andere pc zei hij dat ook maar na een herinstallatie was alles in orde. Ik heb ondertussen de variabele JAVA_HOME toegevoegd aan mijn omgevingsvariabelen met als waarde: C:\Program Files\Java\jre1.8.0_91
maar het helpt niet. Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Java zoekt een class, een verzameling van functies en variabelen. Deze mist, wat je moet doen is: remotebukkit verwijderen en opnieuw downloaden, als het goed is zit de class er dan wel bij en zou remotebukkit moeten werken. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. Succes!