Welk(e) progamma kan ik het beste gebruiken voor mijn Intuos art?

Ik heb pas geleden een teken tablet voor mijn mac gekocht. Ik kom er alleen niet zo goed uit welk teken progamma ik het beste er voor kan gebruiken. heeft iemand misschien een ervaring?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je de bijhorende software gedownload? http://www.wacom.com/en-es/getting-started/intuos
Of voldoet die niet?
Ritsuka
8 jaar geleden
Ik gebruikte gewoon Photoshop
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
er zit geen software bij je kan het praktisch op alles gebruiken waar je kan tekenen maar photoshop is inderdaad een geweldig progamma maar ik wil het nu niet kopen wand over anderhalf school jaar ben ik van plan om naar een grafisch lyceum te gaan en daar krijg je korting op het hele pakket dus ik zoek eigelijk een goed gratis progamma om te oefenen

Het beste antwoord

gebruik het programma wat jij het lekkerste vindt werken. photshop coral paint sketch up gimp illustrator, het zal allemaal werken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vergeet Corel Painter X3 niet, speciaal bedoeld voor gebruik bij de Intuos ART.