Hoe verwijder je een serial uit het register van windows?

Ik heb ooit een spel geinstaleerd met een verkeerde serial, hierdoor kan ik geen LAN spelen met m'n broertje. Als ik hem opnieuw installeer krijg ik niet de vraag om een serial. Het staat dus in het register opgeslagen. Hoe verwijder ik dit? Het gaat om Anno 1701.

Toegevoegd na 3 uur:
Bedankt! Volgens mij moet het lukken zo ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
AWM
13 jaar geleden
De vraag gaat eigenlijk om het installeren van illegale software, dat vinden ze niet leuk hier...

Het beste antwoord

Start/Run/Regedit
F3 ........ naam van het spel invoeren

dan krijg je in het rechter scherm values van het spel
controleer of je op het juiste spel zit
met naar het linker deel en dan rechtermuisklik en delete.

F3
dan zoekt hij verder of het spel elders nog voorkomt, desnoods ook deleten.

Met gezond verstand en een geduldige muis gaat dat zonder problemen. Wellicht kun je eerst even jouw registry wegschrijven naar een bestand, voor het geval dat....

Toegevoegd na 2 minuten:
Anno is een nogal algemeen zoekcriterium, dus pas op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! moet lukken zo ;)