Hoe krijg ik mijn PC weer terug naar normaal?

Ik heb ongeveer anderhalve maand geleden mijn PC geüpdate naar Windows 10, sinds de update geen enkel probleem gehad totdat twee dagen geleden nadat ik de computer opstartte. Alle pictogrammen op het bureaublad zien er groot uit en ook afbeeldingen worden platter dan normaal weergeven. De muis beweegt niet meer normaal maar erg haperig, ook videos op Youtube worden niet normaal weergeven en spelen niet normaal af. Tekst ziet er overal een beetje wazig uit terwijl ik niets aan de instellingen heb veranderd. Ik hoop dat deze beschrijving een beetje duidelijk is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

dat klinkt als iets met je videokaart. Kijk of de drivers goed geinstalleerd zijn en installeer indien mogelijk de nieuwste versie.
Mocht dit niet helpen dan is denk ik je videokaart kapot.

Kijk eens bij je beeldscherminstellingen of je de resolutie aan kan passen.
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Drivers herinstalleren inderdaad.
snelgoed
8 jaar geleden
soms helpt het door gewoon opnieuw op te starten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank! Na een update alles weer verholpen.