Waarom kan ik sommige apps niet downloaden met met Galxy Tab 7.7 via Google Play?

Met Galaxy Tab 7.7 is drie jaar oud, er zit nog Android 3.2 op maar ik kan hem upgraden naar 4.1 Jelly bean(max) ik wil hiervoor een datakabel bestellen omdat te doen via Samsung Kies, ik vraag me af of ik dan wel de nieuwere apps kan downloaden zoals Horizon van Ziggo en Foxsports Go want die kan hij niet installeren, mis ik software voor deze apps of ligt het aan de Android versie?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een datakabel is in dit geval gewoon een microUSB naar USB kabel. Ik kan me niet voorstellen dat je die niet in huis hebt. Deze wordt bij elke smartphone en tablet haast geleverd. Soms is het een kwestie van de lader uit elkaar trekken. De USB connector gaat dan in de stekker.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het ligt volgens mij aan de android versie of de hardware. Sommige apparaten zijn buitengesloten ongeacht de Androidversie, maar ik kan er naast zitten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, ik heb hierbij een hele brede stekker voor in de tablet en de stekker voor stopcontact heeft geen usb helaas, dus ik moet zo'n kabeltje bestellen, kost maar 6,75 incl verzenden dus dat valt mee....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ah, natuurlijk een tablet is geen smartphone en heeft natuurlijk niet de door de EU opgelegde regel dat het microUSB moet zijn. Dus mogen tabletmakers zelf een kabel verzinnen. Dus maken ze een eigen kabel. Is idd zo'n brede connector.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je een te oude android versie die niet meer door die apps word ondersteund. Je best optie is android updaten naar de hoogst mogelijke versie. Hoe hoger de versie van android hoe meer apps je kunt downloaden.