Kan je Office 2013 installeren op meerdere computers?

Vanuit Microsoft wordt aangegeven dat je de licentie krijgt voor 1 PC. Met eerdere versies kon je het op meerdere PC's installeren met dezelfde product key. Kan dit ook nog met Office 2013 / 2016?
Of krijg je dan problemen met de activatie, dat als je het op een 2e PC installeert dat je de installatie op de eerste PC disabled?

Thecis
8 jaar geleden
in: Software
3.4K

Het beste antwoord

In eerste instantie werd Office 2013 aan het hardwareprofiel gebonden van het apparaat waar het op werd geïnstalleerd.

Microsoft heeft het licentiemodel inmiddels aangepast. Licenties van het softwarepakket zijn na negentig dagen weer overdraagbaar naar een ander systeem. In geval van een hardwarestoring mag je sneller overgaan naar een andere pc (Neem dan contact op met de support).
SimonV
8 jaar geleden
Thecis
8 jaar geleden
Dank voor het antwoord.
Maar in hoeverre disable je de installatie van de 1e computer als je het na 90 dagen op de tweede computer zet (in verband met productactivatie)?
SimonV
8 jaar geleden
Verwijder de software van de eerste computer. Meer hoef je niet te doen, volgens Microsoft. http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2013_release-office_install/reinstalling-microsoft-office-2013-on-new-computer/59be65ec-a8d4-425e-bc25-d83d7512fb22