Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik Scroll Lock uit in Excel?

Ik werk met Excel 2007. Sinds kort staat daarin standaard Scroll Lock ingeschakeld. Dat is heel irritant. Ik kan niet vinden waar ik deze instelling kan wijzigen. Weet iemand op GV het wel?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
24.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als uw toetsenbord geen Scroll Lock-toets heeft, gaat u op de computer naar Start, Alle programma's, Bureau-accessoires, Toegankelijkheid en klikt u vervolgens op Schermtoetsenbord. Wanneer het schermtoetsenbord wordt weergegeven op het scherm, klikt u op de knop slk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die mogelijkheid ken ik, zo doe ik het nu ook telkens. Wat mij stoort, en wat ik wil verhelpen, is dat de Scroll Lock elke keer weer ingeschakeld is als ik Excel opstart. Ik zoek ergens een instelling in het menu, waar ik kan instellen dat de Scroll Lock standaard uit staat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oké Normen, Scr Lk zit op mijn toetsenbord onder F12 (Fn) of F14 om de Scroll Lock definitief uit te zetten zal dat je toch in Exel zelf moeten zoeken.klik met je rechtersmuis op de status balk (aller onderste balk) nu kan je het vinkje voor Scroll Lock aan of uit zetten

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding