Hoe kan ik videobellen met messenger op mijn samsung galaxy tab 3.0?

Ik wil graag kunnen videobellen met messenger op mijn galaxy tablet 3.0 van samung. Tot op heden lukt dat niet op de tablet. Ik krijg de videocamera niet in beeld bij messenger. Alleen de telefoonhoorn. Ik mis ws een plugin die ik nergens kan vinden. Wie kan mij helpen aub?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Graag meer informatie omtrent je probleem > Ik kan hier echter niets uithalen.
Als je Facebook Messenger bedoelt probeer dan je Android de juiste rechten te geven.

Klik op een contactpersoon > en vervolgens op het video bellen icoontje.