Is het mogelijk om te streamen van mijn mac naar mijn WD TV Live?

En als dit mogelijk is. Hoe dan? :)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Jazeker, dat is mogelijk. Beide apparaten ondersteunen het DLNA-protocol.

Ik zou me de moeite besparen om te kijken hoe dit werkt. Mijn advies is om Plex te installeren, zie link, tabblad 'Mac'. Plex streamt multimedia naar DLNA apparaten en maakt het instellen makkelijk middels wizards (hulpschermen) die je door het proces begeleiden.
Als je Mac en de WD TV live zich biede in hetzelfde (draadloze0 netwerk beginnen zal je, zodra je Plex hebt geconfigureerd deze terugzien op je WD TV Live.

Toegevoegd na 47 minuten:
Er staan een paar vervelende spelfouten in mijn antwoord die dat moeilijk leesbaar maken. De laatste zin moet zijn:

Als je Mac en de WD TV live zich beide in hetzelfde (draadloze) netwerk bevinden zal je, zodra je Plex hebt geconfigureerd, deze terugzien op je WD TV Live.