3d sub converter met output bestand met *.ass extentie?

Ik ben het progje kwijt!! ik had een subtitel conversie progje welke als output een bestandje genereerde met de extensie *.ass .
Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Subtitle edit is een prachtig gratis programma die het voor kan je converteren naar 'Advanced Sub Station Alpha' *.ass bestand. Misschien niet het programmaatje wat je kwijt bent, maar dit Zwitsers zakmes kan het ook....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je, dit progje gebruik ik inderdaad ook al jaren, erg goed, maar ik heb er nog nooit 3D subs uit kunnen halen, hoe doe jij dat?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
geen antwoordt op de eigenlijke vraag, (3D) maar wel een antwoordt, dat is al heel wat.