Hoe zet ik fotos vanuit dropbox op mijn computer?

Ik heb een heleboel fotos gemaakt met mijn telefoon. Deze fotos worden autopmatisch geupload naar dropbox. Nu wil ik deze foto's als backup op mijn computer en externe schijf zetten. Hoe krijg ik de fotos van dropbox af en op mijn computer? Het is me wel gewoon gelukt om in te loggen.

Graag stapsgewijs.

Toegevoegd na 9 uur:
Vanwege vervallen Windows xp heeft een kennis Ubuntu ofzo erop gezet. Heb dia geen Windows. Werkt dit anders? Krijg het niet gedaan nog.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
3.6K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Download dropbox voor je PC koppel deze aan hetzelfde account als de dropbox van je telefoon en de foto's komen vanzelf op je PC.
https://www.dropbox.com/downloading
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is een oplossing maar wanneer je per ongelijk iets verwijderd in dropbox dan synchroniseert jou computer dat mee. Vandaar dat hij waarschijnlijk er een backup van wil maken en het dus apart op een andere locatie wil opslaan!
capthavoc
8 jaar geleden
oh ubuntu ? er zal vast wel iets voor zijn maar als je als zegt dat ubuntu
je niet veel zegt dan zal je denk ik beter af zijn met een nieuwe pc
of jemoet je virend vragen dit op te lossen https://www.dropbox.com/install?os=lnx download de ubuntu 32 bits versie ?? Denk niet dat ik kan garanderen dat dit zo zal werken als normaal in xp maar probeer maar
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik kan me prima redden met Ubuntu. Prettiger dan Windows zelfs. Het is ondertussen gelukt :)

Antwoorden (2)

in principe net zoals in windows verkenner toch ?
je selecteert de bestanden in dropbox (beter is kopieren)
en sleep ze naar de plaats waar je ze wilt hebben

heb je misschien niet de app geinstalleerd ?

zie "download the app" rechtboven aan
capthavoc
8 jaar geleden
Er zijn 2 manieren waarop jij je dropbox verbonden kunt hebben met je computer. Via de website of via de applicatie. Ik leg beide manieren stapgewijs uit.

Verbonden via website;
Als je verbonden bent via www.dropbox.com dan kun je naar de map gaan van je fotos en 1 ( of meerdere door selecteren ) naar je computer verplaatsen door rechtermuisklik en vervolgens downloaden. Hierna kun je een downloadmap uitkiezen waar je ze wilt hebben staan.

Verbonden via Applicatie;
Ben je verbonden via de applicatie dan staat er in je windows verkenner bij je favorieten automatisch een map met Dropbox. Wanneer je deze map opent zie je ook alle bestanden. selecteer de bestanden of mappen die je wilt verplaatsen en klik rechtermuisklik. Vervolgens klik je op kopieren. Hierna ga je naar de map waar je ze wilt hebben en klik je weer rechtermuisknop. Vervolgens kies je voor plakken.