audio werkt alleen via oortjes/headset?

Ik heb gisteren windows 10 geïnstalleerd en nu valt mij op dat ik geen geluid meer heb via mijn luidsprekers... Afspeelapparatenstaan juist ingesteld en geeft aan dat er geluidwordt afgespeeld. verder heb ik het stuurprogramma an realtek opnieuw opgestart. Dit probleem heb ik al eens eerder gehad maar weet niet meer hoe het kwam :l

Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt proberen om, de realtek te deinstaleren in apparaten.
Computer herstarten (drivers worden dan opnieuw geinstallerd).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
al gedaan, werkt niet :l

Antwoorden (1)

Ik ben meteen terug gegaan van windows 10 naar windows 7. Zelf had ik ook problemen met het geluid, en internet werkte niet eens.