OneDrive is een cloudopslag dienst van Microsoft dat je onder andere geleverd krijgt bij een Office 365 abonnement. Momenteel wordt er dan 1TB (1000GB) aan opslag geleverd bij dit abonnement, maar Microsoft wilt onbeperkte opslag gaan aanbieden voor haar abonnees. 15GB is sowieso altijd gratis te gebruiken.

Dat gezegd hebbende, je foto's, video's, data, bestanden en alles wat je kan en mag uploaden blijven zolang je een abonnement hebt op het office pakket op OneDrive staan. Zelfs na het verlopen van je abonnement blijven de bestanden nog beschikbaar. Echter kun je er niks meer op uploaden. Je kunt je bestanden er nog wel altijd vanaf halen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Net zo lang als je zelf wilt. Jij hebt de toegang tot Onedrive met je account. Als je het bestand verwijderd, blijft het nog in de prullenbak staan. Die moet je dan ook nog weggooien. Dat heeft niks met de betaalde versie te maken.