hoe krijg ik mijn dropbox icoon in de menubalk terug?

Toen ik dropbox installeerde stond het icoontje er, maar toen ik via het icoontje dropbox wou openen en daarna terug sluiten is het opeens weggegaan. Ik heb in de menubalk op het witte pijltje geklikt en daarna aanpassen, maar daar stond al "pictogram en meldingen weergeven". Wanneer ik het wil veranderen naar "alleen meldingen weergeven" en dan terug naar het oorspronkelijke, staat er dat dropbox momenteel niet actief is en dat het icoon terug zal verschijnen wanneer het actief is.

Ik snap niet wat ze hiermee bedoelen.
Heeft iemand een idee hoe ik het terug zou krijgen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
6K

Antwoorden (1)

Na opnieuw opstarten van de pc zou het icoontje weer op de balk moeten komen.
Gebeurt dit niet dan zou je de Dropbox-snelkoppeling naar de opstart-map kunnen kopiëren om dropbox geforceerd te laten opstarten.
Die map bereik je via 'klikken op : "starten"- "alle programma's"-"Opstarten"