Hoe een playlist van iTunes naar iPod zetten?

iTunes doet een beetje raar na een update. Het werkt niet meer zoals vroeger het geval was. Als ik een afspeellijst maakte op mijn pc, dan synchroniseerde dit zonder problemen naar mijn iPod. Maar nu moet ik blijkbaar een aparte afspeellijst maken in mijn iPod, en ik weet niet hoe je dit moet doen. De afspeellijst van mijn computer naar mijn iPod gaat niet (ik heb van alles geprobeerd, slepen, nieuwe afspeellijst maken en liedjes zo er in zetten, ... ) niets lukt.

Iemand een idee?

Hartelijk bedankt.

Zie ook screenshot voor dit bizarre probleem.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
2.5K

Het beste antwoord

Wanneer ik een afspeellijst uit mijn bibliotheek naar mijn iPod sleep terwijl deze al op de iPod staat, krijg ik een melding dat deze afspeellijst al aanwezig is en of ik 'm wil vervangen. Jje kunt daarbij een vinkje zetten dat deze vraag niet meer gesteld moet worden.

Wanneer je op de bovenste balk klikt op het icoontje van je iPod en daarna in de lijst links onder 'Instellingen' op 'Muziek' kun je aangeven wat je wilt synchroniseren. Wanneer je kiest voor 'Geselecteerde afspeellijsten, artiesten, albums en genres', kun je aangeven welke afspeellijsten je wilt synchroniseren. Wanneer je vervolgens de afspeellijst op je computer aanpast, zullen deze wijzigingen de volgende keer op je iPod worden overgenomen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik zal proberen ge doen wat je zegt.