bestaat "Microsoft Foto Manager" ook voor OSX (MAC)?

Ik heb sinds kort een Macbook aangeschaft en ik kom er even niet uit, ik gebruikte altijd een erg handige foto programma op de Windows, genaamd "Microsoft Foto Manager" daar is het zo handig dat je met 1 klik bijv 9 foto's op 1 vel kan kiezen en dit dan uitprinten, bij "iPhoto" kan ik dit niet, ik print elke dag erg veel foto's.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem.

Uiteraard mag het ook een ander programma zijn, zolang het idee het zelfde is...

Mvg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.2K
SimonV
9 jaar geleden
Nee, het bestaat niet voor de Mac.
Als alternatief worden hier GraphicConverter en GIMP genoemd. https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100722072328AAcTmN0
SimonV
9 jaar geleden
Hier nog wat alternatieven, maar de vraag is natuurlijk bij welk programma je negen foto’s op één vel kan kiezen om daarna uit te printen. http://www.apartmenttherapy.com/10-free-photoshop-alternatives-145709

Antwoorden (2)

preview/ voorvertoning. Als je hier een reeks foto's selecteert, vervolgens kiest voor print geselecteerde afbeeldingen, dan kun je in het printdialoogvenster kiezen voor meerdere afbeeldingen op een vel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan het ook met iPhoto. Je selecteert de 9 foto's die je wil printen en kiest dan voor afdrukken. Vervolgens krijg je rechts in het scherm een aantal mogelijkheden. Kies voor de laatste optie: contactvel. Je kan dan het aantal kolommen kiezen, de marges vergroten of verkleinen en een titel of andere info toevoegen. Als je iPhoto 11 hebt (ik heb versie 9) heb je nog meer mogelijkheden: http://www.macworld.com/article/1160198/multipleimages.html.