Hoe los ik deze fout met Skype op?

Hallo allemaal.
Ik gebruik zeer vaak Skype. Laatst deed mijn Skype het opeens niet meer. Ik denk dat dit door een update komt.
Het gaf een foutmelding waarin me werd verteld dat ik geen internet verbinding kon maken met Skype. Terwijl ik gewoon verbinding heb.

Na het herinstalleren (van de nieuwste versie van Skype) stond er helemaal niks meer. Ook geen foutmelding. Screenshot: http://gyazo.com/2381b73be0e68828de18deab06d2bc18

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
fremar
9 jaar geleden
probeer skype eens te verwijderen en dan opnieuw te instaleren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het opnieuw geprobeerd. Maar het resultaat blijft het zelfde.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag even je systeemspecificaties er bij zetten.

Het beste antwoord

Om dit op te lossen moet je even een nieuwe snelkoppeling maken voor het aanmeldingsvenster van Skype.

Ga als volgt te werk om een snelkoppeling te maken:

1. Sluit Skype af. Dit doet u door met de rechtermuisknop op het Skype-pictogram in de systeembalk rechtsonder op het scherm te klikken en Afsluiten te selecteren.
2, Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad van de computer en selecteer Nieuw > Snelkoppeling.
3. Typ het volgende in het veld Geef de locatie van het item op:
"C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /legacylogin

of, als u een 64-bits besturingssysteem hebt:

"C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /legacylogin

4. Klik op Volgende.
5. Geef de snelkoppeling een naam en klik op Voltooien.
6. Dubbelklik op deze snelkoppeling en meld u aan met uw Skypenaam en -wachtwoord.

Zie de link in de bron voor meer opties als bovenstaande instructie niet lukt, succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt! Dit heeft geholpen.