Hoe kan ik in Numbers, formules naar waarden omzetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.7K
SimonV
9 jaar geleden
?
Een formule geeft toch automatisch een waarde? Bijvoorbeeld:
http://www.onemorething.nl/community/topic/numbers-gemiddelde-met-wegingen/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel niet een waarde als resultaat, maar als inhoud van de cel. Dus dat =6*2 vervangen wordt door 12.
SimonV
9 jaar geleden
Volgens mij kan dat niet, een cel kan niet "raden" welke waarde je bedoelt, je zult altijd ergens naar moeten refereren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien als ik het anders formuleer. In Excel bestaat een functie zodat een formule naar het resultaat van die formule wordt omgezet. Hoe doe ik dat in Numbers?
SimonV
9 jaar geleden
Werkt dit?
A1=6*2
Copy A1
Ga naar cel B1
Kies Edit -> Paste Formula Results https://discussions.apple.com/thread/5478300
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou je dit alsjeblieft als antwoord kunnen plaatsen, in plaats van als reactie? Dan kan ik jouw antwoord aanduiden als de beste.
SimonV
9 jaar geleden
Bedankt!

Het beste antwoord

Voorbeeld:
A1={formule}
Copy A1
Ga naar cel B1
Kies Edit -> Paste Formula Results
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb weliswaar een Nederlandse versie van Numbers, maar kon het door deze uitleg wel vinden. Bedankt voor de hulp.