waarom gaat mijn iphone steeds uit?

ik heb laatst mijn iphone jailbroken het werkte een tijdje maar nu gaat mijn iphone steeds uit en blijft dan haken op het teken wat je ziet als hij uitschakelt als ik hem dan weer aan zet doet hij het 10 min en gebeurt het weer hoe verhelp ik dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

waarschijnlijk ligt dat aan de batterij, een telefoonmaker kan dat zo verhelpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jailbreaken van je iPhone klinkt aantrekkelijk. Gratis (dure) software kunnen installeren en hieruit ogenschijnlijk nog meer voordelen halen. Echter moet je altijd oppassen om hiermee geen schadelijke en ongewenste software (ongemerkt) op je telefoon te installeren.

Een ge-jailbreakte iPhone is ontzettend kwetsbaar voor virussen en andere software die zelfs het complete gebruik van je telefoon kunnen overnemen. Denk hierbij o.a. aan het ongemerkt dure 0900 nummers bellen, zonder dat jij het in de gaten hebt.

Jij krijgt wel de rekening.

Software-ontwikkelaars van deze schadelijke 'troep' kunnen op deze manier ook de gegevens uit je telefoon en zelfs ook het volledige gebruik van je telefoon overnemen en bepaalde data verwijderen. Waarschijnlijk is dit in jou geval ook gebeurd.

Ik adviseer je dan ook om je iPhone opnieuw naar de fabrieksinstellingen te herinstalleren om deze 'troep' te verwijderen. Al je gegevens ben je dan natuurlijk wel kwijt. Helaas zit er niets anders voor je op.

Jailbreaken van je telefoon is niet voor niets illegaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat kan dus niet meer als ik hem herstel valt hij uit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sluit je iPhone aan op je computer, open iTunes en kies dan voor de optie 'herstellen' of 'terug naar fabriekswaarden'. Waarschijnlijk valt 'ie niet uit als je 'm op de computer aansluit. Graag hoor ik van je of dit wél is gelukt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even een aanvulling....Zet je iPhone pas aan als je 'm met je computer hebt verbonden en iTunes is opgestart. Hoogstwaarschijnlijk word 'ie zichtbaar in iTunes als je je iPhone aanzet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of probeer eerst nog eens een 'harde reset'. http://nl.wikihow.com/Je-iPhone-een-harde-reset-geven
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kan dat ook met assentive touch? mn uit-knop in namelijk stuk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en als dit allemaal niet werkt is dat dan nog te maken bij een winkel? of word dat heel duur?