Welke iphone app combineert activiteiten (bijvoorbeel maak offerte, bel Piet Pieterse) met bestaande contacten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Bij samsung heet zoiets S voice maar bij apple zou ik het niet weten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Siri - vanaf Iphone 4S - op dit moment alleen Engelsie variant nog maar werkt perfect
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hi dude, bedankt voor je antwoord, ik hen sinds een week siri (daarvoor iphone4). Kun je aub aangenen wat je moet doen om de activiteit "piet bellen op 21 december" te plannen? Bedankt
dudemeister
9 jaar geleden
hoi Bertpit
Stel : Piet staat in jouw contactenlijst.
dan zeg je duidelijk : Call Piet en Siri doet de rest
Als je Siri 'oproept' zie je linksonder een vraagtekentje - als je daar op klikt geeft Siri je enkele handige tips