Hoe kan ik paginanummering in word instellen met voorloopnullen?

Ik wil paginanummers in Word 2010 toevoegen. Dit is geen probleem.
Echter wil ik voorloopnullen gebruiken.
Het moet er als volgt uitzien: 001-0001 (de eerste 001 is vast, de 0001 moet variabel zijn).

Op zich is het geen probleem, maar het probleem komt bij de 10e pagina, dan wordt het 001-00010. De voorloopnullen tellen namelijk niet mee.

Is er een mogelijkheid om de paginanummering als 0001 te laten beginnen ipv gewoon 1?

Thecis
9 jaar geleden
in: Software
2.9K
SimonV
9 jaar geleden
Dus
- je wilt nummering niet met 1 laten beginnen maar met 0001
- bij 10 moet het 0010 worden en niet 00010?
Thecis
9 jaar geleden
ja

Het beste antwoord

Dit doe je op de volgende manier: Ga naar je kop- of voettekst waar het paginanummer staat. Klik met de rechtermuisknop op het paginanummer en kies voor "Andere veldweergave".

Er staat nu waarschijnlijk iets van: {PAGE \* MERGEFORMAT}
Wijzig dit in: {PAGE \# "'001-'0000"}
bamibal
9 jaar geleden
Thecis
9 jaar geleden
Hartelijk dank!