Waarom kan ik geen foto’s naar mijn USB stick brengen?

Dit is het bericht wat ik krijg van mijn PC: U kunt 'Vak 28 compleet. ' niet kopiëren, omdat het dezelfde naam heeft als een ander onderdeel op het doelvolume en dat volume maakt geen onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters in bestandsnamen.

Ik heb een apple en dit gebeurd mij nu telkens weer. Het is een nieuwe stick, maar dit gebeurd ook met een oude stick. Op dit moment staat er niets op de stick. Alles heb ik verwijderd. Ook krijg ik dit soort meldingen als ik iets wil plaatsen op een externe schijf. Heb deze schijf al eens geformatteerd. Maar na een paar keer kreeg ik weer dit bericht. Waar kan dit aan liggen? En hoe los ik dit op ? Ik vermoed dat dit toch door mijn pc komt, omdat ik dit bericht bij verscheidenen sticks krijg.

Toegevoegd na 23 minuten:
Heb de schijf gewist. Alles gedaan wat ik kon verzinnen om hem helemaal leeg te krijgen. Maar nog steeds krijg ik het bericht.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Misschien moet je je USB stick eens proberen te formatteren, niet enkel legen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik uit eindelijk gevonden. En hoera, gelukt. alleen het stomme nu is dat ik deze melding weer op mijn laptop, ook een apple krijg. Nu ik de map van de stick naar de laptop wil brengen. Ik ga mijn laptop niet formatteren. Wat een stom gedoe allemaal.

Andere antwoorden (1)

Gewoon renamen naar b.v. vak 28 compleet1 dan gaat het op zeker lukken, en kan je het later op de apple gewoon weer renamen naar het origineel. Succ7