Hoe maak ik een DVD-menu in Magix Video Pro X6?

Volgens de beschrijving en de handleiding is het mogelijk om met Magix Video Pro X6 een DVD te "authoren".
Maar (en dit zal wel heel dom klinken) ik kan het niet vinden. De handleiding (waar overigens heel erg veel kritiek van de gebruikers op is) begint met 'als je DVD-authoring hebt opgestart kun je een menu aanmaken en hoofdstukken binnen je film definieren', maar er staat niet HOE je DVD-authoring opstart. Ik heb alle menu-items en alle icons geprobeerd, maar ik kan het nergens vinden.

Voor de duidelijkheid: Magix heeft heel veel programma's die allemaal op elkaar lijken (ook qua naam), maar ik heb dus Video Pro X6.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In de pdf staat dat je naar de 'burn' modus moet gaan door op top rechts te klikken (zit een icoon wat op CD lijkt) En daar kom je in de edit & preview mode waar je templates kunt kiezen voor je menu en die kun je eventueel exporteren naar Photoshop om het menu naar persoonlijke wens aan te passen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies, dat had ik ook gelezen. Maar het scherm dat je ziet, waar dus die Burn-knop rechtsboven staat, moet wel eerst worden opgeroepen. Want het normale edit-scherm van VideoPro ziet er niet zo uit. Dus mijn vraag komt neer op: hoe roep ik het scherm op dat jij in je screenprint laat zien? Oftewel: hoe kwam jij daarbij uit?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dat uit de handleiding(pdf)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tja, in die handleiding staat dus niet hoe je dat scherm oproept... vandaar mijn vraag...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik geef je een "Beste Antwoord" omdat je de moeite hebt gedaan om het na te zoeken en hier te noteren, dat waardeer ik.
Maar helaas ben ik er nog niet uit, de handleiding geeft namelijk de oplossing niet....