na een update van rollercoaster tycoon ben ik heel mijn park kwijt, hoe krijg ik het terug?

op de ipad, nu moet ik helemaal overnieuw beginnen, of kan ik mijn oude park nog ergens terugvinden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.4K

Antwoorden (1)

Geen zorgen, je Rollercoaster Tycoon park op je iPad komt heus wel terug. Het kwam doordat de update tijdens de onderhoudsperiode gebeurde. Hierdoor kan je park ineens blanco worden, maar na de onderhoudsperiode komt de park weer terug als een oude.

Laat ons weten of je park inmiddels al terug is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is nog niets veranderd, het park heet nu guests parc. Hoe lang kan het duren voordat het oude park weer terug komt?