windows 7 is al 3 dagen bezig met afsluiten, hoe los ik het op?

ik sluit windows 7 normaal af, er zijn wat udates geweest, en is nog bezig met afsluiten, al 3 dagen staat er in beeld ` wachten op user profile service, een ogenblik geduld`
wat is hier voor gevallen en hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Daar komt-ie niet meer uit. De User Profile service staat los van de updates zelf, dus hij is op dit momoent niet meer bezig met het verwerken van de updates.
Je kunt hem gewoon uit knallen (bijv. 5 seconden de power-knop ingedrukt houden), en daarna weer aan doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoewel het niet goed is voor de pc, het lukte wel dan af te sluiten, eerste ker opstarten wel met veilige modus en dan weer afsluiten..