Hoe kan ik deze foutmelding van TeamViewer verhelpen?

Sinds deze week kan ik teamviewer niet meer gebruiken. Ik krijg steeds de melding ‘‘De Teamviewer-service kan niet worden gestart’‘.

Vorige week heb ik het programma nog feilloos kunnen gebruiken, maar sinds deze week krijg ik deze vervelende melding en kan ik het programma niet meer gebruiken. Dat is erg vervelend, aangezien ik andere mensen help met computer-problemen.

Ik heb al diverse keren het programma verwijdert met Revo-uninstaller en opnieuw proberen te installeren, maar krijg steeds dezelfde melding. Ook al AVG Internet Security en MalwareBytes gebruikt om te scannen op virussen danwel malware. Maar niks aangetroffen. Heb trouwens windows 7 64bits.

Wat kan ik hieraan doen, zodat het wel weer werkt? Het is erg vervelend dat ik het programma niet meer kan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
3K
SimonV
9 jaar geleden
Allereerst mijn complimenten voor je duidelijke omschrijving van het probleem, dat scheelt veel giswerk... :)
'k Heb zitten zoeken, maar niemand op internet kunnen vinden die hetzelfde probleem had.
Je zou nog AdwCleaner, het broertje van Malwarebytes, kunnen draaien, al verwacht ik daar weinig van... Heb je na het verwijderen:
- gecheckt of de map echt weg was?
- eventueel in de registry verwijzingen verwijderd?
- de pc opnieuw opnieuw opgestart?
alvorens je weer ging installeren. Wellicht krijg je meer duidelijkheid als je (de vorige) versie 8 installeert, misschien werkt dat wel:
http://www.teamviewer.com/nl/download/dyngate.aspx

Antwoorden (1)

Probeer AVG is te verwijderen.
Die veroorzaakt vaak van dit soort rare problemen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Slim idee!
AVG tijdelijk even uitzetten lijkt me handiger.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dan maak je het alleen maar erger mee.
AVG is echt een rot programma. Ken je de fout melding in windows 7 en vista met:
User profiel not found of gebruikers profiel kan niet worden gelanden.
Dit komt ook daar AVG en ik kan nog een hele lijst met andere programma's opnoemen die niet meer werken door AVG Ik heb het dan over AVG free. de betalde versie zal vast beter zijn maar ik waag me daar niet aan als ik zie wat de free versie voor schade kan aan richten