Hoe heet het softwareprogramma voor MSI backlight?

Ik heb een MSI GE60 2PE Apache Pro laptop. Daarbij zit een color backlight toetsenbord met aanpasmogelijkheden. Ik hem de laptop nu ongeveer twee maanden, en voorheen heb ik de software regelmatig gebruikt.

Echter ben ik het programma nu op een of andere reden kwijt. Volgens mij was het iets met 'LED Manager' of iets dergelijks. Ik wil mijn toetsenbordverlichting graag aanpassen, maar weet dus even niet meer hoe.

Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
13.5K

Antwoorden (1)

Het is de Keyboard LED Manager wat een onderdeel is van SteelSeries Engine, en je kunt 'm hier downloaden: http://www.msi.com/support/nb/GE60-2PE-Apache-Pro.html#down-utility&Win7 64