hoe voorkom je een android crash?

hallo
ik heb een acer liquid z2 hij is amper 1 jaar maar de laatste tijd crasht hij soms dit kon ik in het begin gemakkelijk maken,maar nu is hij op 4 dagen
2 keer gecrasht met gevolgen voor apps en contacten...
de laatste 2 crashen hebben ervoor gezorgd dat 1 app en een paar contacten plots verdwenen waren.
tijdens een crash valt de telefoon uit en als ik hem weer wil opstarten is er eerst een wit scherm en daarna het zogenoemde sneeuw
als ik vervolgens de batterij er een stuk of 10 peer uithaal werkt hij weer gewoon
kan iemand mij zeggen hoe dit komt of nog beter hoe ik dit voorkom.
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je restoren al geprobeerd?

Het beste antwoord

Je kunt ''Clean Master'' Downloaden. Deze app schoont je smartphone op en zorgt voor ervoor dat er minder chraches plaats vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb ik als sinds het begin

Andere antwoorden (1)

Het probleem zit 'm in het feit dat smartphones zo'n 100 keer minder krachtig zijn dan 'echte' computers maar ze wel een vlotte ervaring moeten kunnen bieden.

Daarom is het besturingssysteem onverbiddelijk wanneer bepaalde software slecht is geprogrammeerd waardoor deze de gebruiker laat wachten of zich onvoldoende houdt aan de tientallen trucjes om op deze trage apparaten toch de illusie te creëren dat ze snel zouden zijn.

Slecht geprogrammeerde software of software die te zwaar is voor deze slimfoon kan dus voor dit soort gedrag zorgen. Probeer de probleemapp te verwijderen en een alternatief te installeren.