Hoe kan ik photoshop installeren zonder een cd/dvd-drive?

Ik ben in het bezit van Adobe Photoshop Elements 6.0 en wil deze graag installeren op mijn nieuwe laptop. Ik heb er al jaren veel plezier van op onze pc. Echter heeft mijn laptop geen cd/dvd-drive. Ik ben ook wel bereid een nieuwe photoshop te kopen, aangezien 6.0 al aardig verouderd is en mits dit een oplossing zou kunnen bieden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
6.2K

Het beste antwoord

Je zou de inhoud van de photosshop dvd die je hebt in zijn geheel op een usb stick kunnen zetten en vanaf daar installeren.
vaak lukt dat wel .
de enige reden die er is dat het niet wil lukken is dat hij de usb niet herkent als dvd schijf.
wat je dan kan proberen is op je laptop een software matige virtuele dvd rom te installeren.
De bestanden dan vanaf usb naar deze virtuele dvd te kopieren en vanaf daar installeren.

Maar volgens mij kun je vast wel op het internet een volledige setup voor photoshop 6.0 kunnen vinden. eventueel als torrent zolang je een goed legaal serial hebt is er niets aan de hand.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je het photoshop programma aankoopt zit er toch een cd bij kijk goed op de verpakking daar staat een code op die je moet intikken en zonder deze code kan je het programma ook niet activeren

Andere antwoorden (1)

Als je een vorige versie van Photoshop Elements hebt kom je in aanmerking voor een upgradeprijs.

Je kan het programma 30 dagen gratis uitproberen en het daarna omzetten in een betaalde onbeperkte versie. Daarvoor selecteer je gewoon de optie Download in het menu Delivery Method op de pagina van de Adobe Store. Wanneer de aankoop is voltooid, ontvang je een e-mail met een serienummer voor het product, waarmee je je evaluatieversie gemakkelijk kan omzetten zonder dat je de software opnieuw hoeft te installeren. Typ het serienummer in het software-installatiescherm van het evaluatieproduct en volg daarna de aanwijzingen om de procedure te voltooien.

Bron: http://www.adobe.com/be_nl/products/photoshop-elements/faq.html.

Als je student bent, kijk dan hier (goedkoper): http://www.adobe.com/be_nl/products/photoshop-elements/faq.edu.html.