Hoe krijg ik de "punten" uit mijn tekst?

Bij het typen van een tekst in Micosoft Office Word 2007 krijg ik automatisch een punt na elk woord. Ongetwijfeld heb ik een keer ergens iets aangeklikt, waardoor dit standaard ingesteld staat, maar heb geen idee hoe dat er weer uit te krijgen. Hier een voorbeeld van wat ik bedoel: "Mocht. u.aanvullende.informatie.nodig.hebben.om.mijn.sollicitatie.te.beoordelen., dan.verneem.ik.dat.graag."

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
3.3K

Antwoorden (1)

Je hebt de formatting symbols zichtbaar gezet. Zoek naar een knopje dat lijkt op een gespiegelde P met twee stokjes, of druk CTRL SHIFT *.

Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal proberen het teken te produceren: ¶
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat werkt niet, had ik al geprobeerd. Ook met CTRL SHIFT niet op te lossen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm... is dit misschien de oplossing: http://support.microsoft.com/kb/328164