Hoe de windows melding "Programmas sluiten om verlies van informatie te voorkomen" voorgoed stoppen?

Ik krijg de in de titel vermelde melding vaak als ik aan het gamen ben. Ik weet dat ik dus eigenlijk te weinig geheugen heb, maar het is niet uitbreidbaar. Daarom alleen antwoord op de bovenstaande vraag en geen tips over RAM geheugen etc.

Hoewel ik de melding vaak krijg kan ik hem gewoon wegklikken en terug gaan naar de game of een programma. De melding is wel irriterend omdat als ik de melding krijg ik elke keer naar het bureaublad met de melding terug ga en ik dus even niet verder kan gamen.

Hoe kan ik deze melding uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Wat hopelijk helpt:
Klik op Start -> Configuratiescherm. Kies daarna voor Systeem en Beveiliging en klik bovenaan op Onderhoudscentrum. Aan de linkerkant staat dan de vermelding 'Instellingen voor Onderhoudscentrum wijzigen', klik hierop.
Vink bij Onderhoudsberichten "Windows Probleemoplossing" af.

Mocht het niet helpen, dan hoor ik het graag.

Toegevoegd na 37 minuten:
Alternatief:
Hernoem radardt.dll en radarrs.dll in C:\Windows\system32
(Helpt het niet, dan kun je de bestanden terugzetten).

Of
Verwijder bepaalde registrysleutels door bijgaand reg-bestand te downloaden en te starten.
http://windows7themes.net/download/registry/disable-close-programs.reg

Toegevoegd na 41 minuten:
O ja, daarna computer opnieuw opstarten.
SimonV