Waarom hebben mijn XBMC add-ons geen afbeeldingen?

Mijn add-ons hebben geen afbeeldingen, ik zie dan een puzzelstuk. Waarom is dit zo en hoe verhelp ik dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De add-ons, die geinstalleerd zijn tijdens de installatie van XBMC, (de addons van XBMC zelf) hebben geen plaatje en verschijnen als een puzzelstuk.

Maar heb je diverse add-ons zelf geinstalleerd (bv: m.b.v zipbestand) en hebben jou add-ons geen plaatje om weer te geven?

Dan fix je dit door:

- Uitvoeren op te starten op je computer
- %appdata%\XBMC\userdata\ in te vullen
- Verwijder textures.db
- Start XBMC op

Dit zou moeten werken. Werkt het niet? Reageer dan hierop :) Werkt het? Laat het dan ook even weten :D

Succes :)

-NickMJFan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het heeft gewerkt! Heel erg bedankt!