Hoe kan ik een videootje 90 graden omdraaien?

Ik heb een nieuwe telefoon, helemaal geen superdeluxe, een vrij goedkope maar ik kan er alles mee (zodra ik alles heb uitgevonden ;D).

Dus nu heb ik er gisteren voor de eerste keer een paar videootjes mee gemaakt, en op mijn laptop met windows 7 gezet. Maar toen ik ze afkeek ontdekte ik dat ze 90 graden gedraaid getoond worden. Met fotoos is het makkelijk te veranderen, maar hoe doe ik dat nou met een videootje?

Vast bedankt voor de hulp.
Groetjes,
Milli.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Dat kan met elk basis videobewerkingsprogramma, zoals Windows Live Movie Maker, of AVS Video Editor, of als je luxe wilt doen, met Adobe Premiere of Sony Vegas. Er is een grote kans dat je Windows Live Movie Maker op je computer hebt staan. Zo niet, dan kun je het hier downloaden: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/products/features/movie-maker
De afbeelding is een tutorial die ik voor je gemaakt heb.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan op de afbeelding inzoomen (nadat je erop geklikt hebt) door de Control (Ctrl) toets ingedrukt te houden en te scrollen met je muiswiel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Allemaal heel erg bedankt voor jullie hulp. Ik heb inderdaad ‘Windows Movie Maker’ en het was een fluitje van een cent!

Andere antwoorden (3)

Miss moet je automatisch draaien aan zetten en dan je telefoon recht houden of schuin wat je wil anders moet je maar naar playstore (appwinkel) en kijken naar een app en dan "video rotate"type dan vind je wel wat hoor! Welke telefoon heb jij eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je wi dows movie maker hebt kan je dat gebruiken voor het roteren van uw video
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan kun je http://free-video-flip-and-rotate.nl.softonic.com/ gebruiken, werkt perfect.