Hoe kan ik op mijn computer zien welke sites ik vandaag bezocht heb?

Ik gebruik IE 9

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
7.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onder 'Geschiedenis', onder de nieuwste Windows versies is dat een sterretje links of rechts bovenaan. Klik erop, en je ziet 'vandaag' staan. Hieronder staan de door jou bezochte websites.
Wellicht stel je deze vraag misschien omdat je niet wilt dat anderen ziet welke sites je hebt bezocht? In dat geval kan je in het menu 'Extra' klikken op 'Inprivate navigatie'', waarna je in een beveiligde omgeving kunt sufen, zonder dat iemand ziet wat je hebt uitgespookt...
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hé bedankt, Mrs T. Waarom zet je je antwoord niet bij de antwoorden neer, dan kan ik je in ieder geval een best antwoord geven; veel duidelijker dan it kan niet!
Enne....ik heb vandaag een paar keer doorgeklikt, en ik kan die pagina niet meer vinden...Maar bedankt voor je tip over de ‘Inprivate navigatie’‘, die komt vast nog wel eens van pas!

Het beste antwoord

Op sterretje en dan 'Geschiedenis' klikken. Hieronder zie je alle dagen van de week met de door jou bezochte sites. Deze kan je verwijderen door rechts te klikken en op 'verwijderen' klikken, of direct op 'delete' klikken.
Als je niet wilt dat iemand je surfgedrag ziet, kan je ook onder 'Extra' voor 'InPrivate navigatie' kiezen.

Toegevoegd na 19 minuten:
Maar dit geldt voor eerdere versies, misschien is het in IE 9 wel weer anders... Anders had je misschien ook deze vraag niet gesteld??
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Toets Ctrl + H