Films die ik gemaakt hebben speelt mijn laptop heel erg haperig af.. Wat moet ik doen?

Ik heb al wel een tijdje een Acer P633 en ik heb een film gemaakt met Sony Vegas 12...

Nu is dat filmpje best wel groot.. 50,1 GB (10 min. film).. Het filmpje hapert ontzettend..

Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat is dus 83MB per seconde, en dat houdt je systeem niet bij blijkbaar. Je moet je film dus niet ongecomprimeerd wegschrijven, maar compressie als mp4 / h264 gebruiken, dan wordt het bestand een stuk kleiner en heeft je computer geen probleem om het af te spelen.
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus, als ik een ander bestandsformaat kies dan is het anders?
gvrox
9 jaar geleden
Ja, dan kun je heel wat besparen in opslagruimte (ten koste van een klein beetje kwaliteit, maar als je het goed doet zie je dat niet)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meteen goed! Ik heb even via Sony Vegas een andere extensie gekozen en nu is het 440 mb! ZONDER HAPEREN! Bedankt! Luuk van den Akker

Andere antwoorden (1)

het kan zijn dat het filmpje niet goed op je pc is gezet ik zal het een keer opnieuwe eraf en erop zetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik al 2 keer gedaan aangezien ik dacht dat het een Windows fout was, want ik heb nog nooit een film gezien van 10 minuutjes dat 50,1 GB was..
De tweede keer werd het filmpje zelfs 63,3 GB zonder dat ik iets veranderd had.. De oplossing van u heeft in ieder geval niet geholpen..
Desondanks, bedankt voor uw reactie! Luuk van den Akker