Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb iTunes en een andere app, 'Music'; hoe kan ik mijn muziek van de App 'Music' naar iTunes overbrengen?

Mijn iPodje heeft iTunes, en een app die alleen maar 'Music' heet. Al mijn muziek zit onder de 'Music' app en ik wil het in iTunes hebben, maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet. Mijn iPod is ongeveer 2 1/2 jaar oud. De iTunes app is licht paars, de music app oranje-achtig. Ik zeg dit er maar even bij want ik weet niet wat ik nog meer vor informative kan geven. Ik weet bijvoorbeeld niet elke versie OS het heeft en ook niet hoe of waar ik dit kan vinden.

Mijn vraag is dus hoe ik mijn muziek van de 'music' app naar iTunes kan laten verhuizen...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
848

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je de liedjes niet op iTunes hebt, hoe krijg je ze dan op je iPod?
Nouja, dit gaat als het goed is vanzelf als je op synchroniseren drukt in iTunes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Had net een heel verhaal als reactie getypt, en het is nu weg... Zal het straks weer proberen...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding